Poslovni prostor je ogledalo svake kompanije. Ulaskom u „upravnu zgradu“, odnosno administrativni centar jedne firme, možemo zaključiti mnogo toga o njenoj uspješnosti i renomeu.Kada je riječ o svijetu biznisa, geslo „odijelo ne čini čoveka“ odavno je prestalo da važi, ako je ikada i važilo. Svaka kompanija kojoj je stalo da privuče što više jakih klijentata i saradnika i da po mogućstvu među tim saradnicima ima inostranih partnera, mora da vodi računa o izgledu poslovnih prostorija i utisku koji ostavlja na spoljne posmatrače. Osim nabavke novog inventara vrlo važan segment svakodnevnog korporativnog rada je i sam pod.
Biranje materijala za oblaganje podova u poslovnom prostoru na prvom mijestu vodi se linijom estetike, ali tu je jako važno napraviti balans između onoga što želite da postignete vizuelno i lakoće održavanja određene obloge, kako sam proces čišćenja ne bi oduzimao previše vremena.
Drveni podovi su odavno elegantan izbor u velikom broju kancelarija i nikad ne izlaze iz mode. Osim što podižu cjelokupan izgled prostorije na novi nivo, takođe su vrlo jaki i otporni i laki za održavanje. Savršen su izbor za prometne prostorije kao što su kancelarije i poslovni prostori.
Za opremanje kancelarija i dalje je veoma popularan laminat, prije svega zato što po izgledu i teksturi može odgovoriti svakom dekorativnom zadatku i da se uklopiti u svaki ambijent. Pored toga, lako se postavlja i što je najbolje, nije naročito zahtjevan za svakodnevno održavanje. Ne treba posebno naglašavati da je bitno imati dizajn koji će dati prostoru posebnu prepoznatljivost. Boje mogu uticati na atmosferu prostorije, pa je za poslovne prostore najbolje birati tamniji parket jer daje toplinu inače „ukočenom“ profesionalnom prostoru.